24. listopadu 2010

PROVIZORNÍ FOTOATELIÉR

Po večeři, kdy už jsem měla vše hotovo, něco mě napadlo... Vzhledem k tomu, že máme doma hodně temno, světla ze zářivek nic moc, zdi obestavené nábytkem... no, prostě podmínky na focení žalostný. :-( Vzala jsem tedy bílé prostěradlo, které mi mělo nahradit fotopozadí, připínáčky, něco na zatlučení a šla jsem tvořit do vedlejší prázdné místnosti "ateliér". :-) Když bylo vše připraveno, nahnala jsem děti na místa a začalo to nejhorší. Vyfotit oba pohromadě byl nadlidský výkon. Valentýnka by i pózovala,ale Štěpánek prostě utíkal a nemohla jsem mu vysvětlit, že zrovna teď potřebuju, aby byl aspoň chvilku v klidu. :-D Pár fotek Valentýnky jsem zvládla, ale malého jsem měla vyfoceného maximálně jak kramaří hračky a kouká se všude možně, jen né mě do objektivu. Když už jsem to chtěla zabalit, posadil se na židličku ke zdi a já udělala poslední "cvak". A tohle je výsledek. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat